Helt kaos just nu.

Fan vad det snöar ute. Snöstorm, det blåser, bilarna kommer inte ut, mamma kommer inte ut och jag kommer inte till skolan.
Man ser hela tiden hur alla arlanda tåg stannar precis utanför vårt hus. Har inte sett några pendeltåg hitills. Jag tänker inte riskera att få stå på stationen i timmar.
Pappa har fullt upp så om han ska hämta och skjuttsa mig så kommer han om några timmar och det kan jag inte vänta så jag får gå till stationen och kolla hur det ser ut men om det är förseningar över en timme så skiter jag i att åka. Tänker inte slösa min tid på sl som inte kan göra tåg för snöväder.
Precis alla tåg stannar utanför oss, det här är sjukt! Men aja, får försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0