Härligt med sovmorgon imorrn :)

Blev lite plugg på dagen sen har jag bara myst i sängen. Har kollat på missade serier. Åkte iväg med mamma en sväng och lämnade tillbaka ett par filmer som vi hade hyrt, sen handlade vi lite, fick en korsordstidning och glass :D Tankade även min mobil med comviq 75 kr. Behöver inte köpa gratis sms för 195 längre eftersom jag inte pratar med aa.. Har kollat igenom alla kontakter på min mobil, hade massa onödiga ^^ Sen upptäckte jag att jag fortfarande hade kvar Mr nummer :O

Ikväll har jag kollat på familjen annorlunda på datorn och till det kokade jag te :) Sen har jag bara smsat med Mr. Efter ett år börjar vi snacka igen haha.. Jaja :)
Nu ska jag strax välja bland 9 olika filmer som jag har på datorn, och till filmen blir det korsord!

Haha en jävla störd människa har hackat sig in på Johannas facebook.. Personen har skrivit till hennes kompisar och han/hon skrev även till mig och kallade mig en del saker.. Haha patetisk människa!

Härligt att börja 13:00 imorrn! idrott i 2 timmar sen sluta :) Sen är det ju övernattning i skolan också ^^ Ingen aning om jag ska sova där eller inte ^^ Liksom.. Sova i skolan och därefter vakna upp dagen efter och gå i skolan, låter inte så lockande :P Men vi får se hur jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0