Har laddat med 4 filmer :)

Som jag ska kolla på i helgen :) Filmälskare ^^

Idag blev det ingen skola för min del. Hände lite saker imorse som stoppade mig.
Jag sover verkligen sämst när det är fullmåne! Jag vrider och vänder mig i timmar innan jag kan somna, kan vaknar tusen gånger på natten hur svårt som helst att somna om och dessutom så drömmer jag skitäckliga drömmar.. Som igår natt drömde jag om hur man hängde en person med rep.. Vaknade hastigt och vågade inte somna om.. Kollade aldrig vad klockan var men jag gick iaf upp och gjorde te sen la jag mig i sängen och kollade på film..
Det är fortfarande fullmåne.. Hoppas på att få sova lite bättre inatt och speciellt slippa lära mig hur man hänger en person med rep.. Snart får jag väl lära mig hur man tar självmord på första bästa sätt, ne usch! Bort med fullmånen nu!!

Har ätit en supergod middag. Jocke kom förbi en snabbis också sen drog han ut med Jeppe. Har kollat på lets dance, parlamentet och nyheterna :) Kulkul.
Nu ska jag kolla på film! (vilken nyhet). Sen ska jag så småningom sova, om jag vågar d.v.s.
Imorgon får vi se vad dagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0