Haha, skrattigaste dagen på länge ^^

på förmiddagen jobbade jag på som attans med min rapport. Sen efter lunch så orkade jag faktiskt inte plugga mer.. Försökte plugga men efter 30 min gav jag upp och gick in till ett grupprum där Ida, Sanna, Louise, Viktoria, Roza satt :) Vi började köra sanning och konka ;) Blev massa frågor om sex, haha skoja bara.. Det blev BARA frågor om sex! Hahah det var så kul och i slutet så spårade det ur och det slutade med att Ida och jag garvade så tyst vi kunde och försökte dölja vårt smile.. HAHA jag dööööör bara av tanken.. Haha! Sjukt roligt var det iaf :D

Men nu ska jag kolla på film OCH gissa vad ;) Lösa korsord såklart! :D Har inte glömt mitt isvatten jag dricker varje kväll heller :)
Sista skoldagen imorrn, hoppas jag orkar åka till skolan bara ^^ Men det måste jag.

Juste.. Trodde jag skulle få en lugn helg. Men nepp.. Imorgon vill David komma till väsby och träffa mig, på lördag vill Adam träffa mig, och på söndag vill Anton träffa mig. Det var en jäkla massa träffar helt plötsligt :O

Haha så jag blir upphämtad imorrn efter skolan ^^ Men nu blir det film! :)

5085137559_7d6a600ba8_z_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0