Fredags mys :)

Det som hände efter lunch idag i skolan vill jag inte ens ta upp, men en grej kan jag iaf säga och det är att jag ALDRIG har sett Johanna vara så där arg.. Jag blev nästan rädd för henne, jag gömde en bok framför ansiktet (ingen aning varför jag gjorde det?) men aa.. Hon var rasande verkligen :O Lilla Johanna<3 Och jag var inte den ända som blev rädd för henne ^^
Men ja, efter skolan pratade jag lite med Putte och Johanna, som då hade lugnat ner sig lite ;) sen skrämde Putte mig när jag var på väg ut! Och sen blev jag upphämtad vid parkeringen i sollentuna ^^

Åt en så jäkla god middag! Med 5 olika såser! xD Åhhh, jag dog så gott det var! Sen har jag bara kollat på lets dance och myst uppe i vardagsrummet :)

Fast nu när jag tänker efter så var det inte bara Johanna som var väldigt arg idag.. Jag dampade på en lärare idag.. Inte likt mig men aa.. Men jag skrek inte åt henne osv utan jag dampade på ett annat sätt ^^ Blev både arg och ledsen över det hon sa, och jag behövde verkligen inte höra det just då! Eller överhuvud taget! Så istället för att skrika var jag dryg och så kom det tårar som jag höll in med all kraft jag hade. Pinsamt att börja gråta framför en lärare.. Så jag höll in tårarna men hon såg nog på mina ögon att jag var ledsen men jag var jävligt arg också! Så hon kan ta sig med grejen hon sa till mig och ja.. Skolkade från lektionen bara för att hon skulle vara i samma sal. Aja nog om mitt "gråt-damp" ^^

Nu ska jag kolla runt lite på bloggar sen ska jag kolla på film och lösa korsord :) Imorgon har jag en del att göra så får inte vara uppe hela natten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0