Från dålig början till ett bra slut.

Om jag inte skulle haft prov idag skulle jag ha stannat hemma. Jag gick till stationen imorse och väntade på tåget, väntade i 20 min sen kändes det meningslöst. Det stod ingenstans när tåget skulle komma, om det ens skulle komma.. Så mamma skjutsade mig till skolan. Jag gjorde provet om lagar, det kändes superbra. Svarade på alla frågor men failade på första frågan.. Vafan fick jag samhällstjänstlagen ifrån!? SOCIALTJÄNSTLAGEN skulle det ju ha stått.. Aja fail på första men resten kunde jag utan problem.
Dagen fortsatte. Kunde inte göra så mycket i skolan eftersom jag hade alla böcker hemma. Så jag la mig i soffan med Olli och halvsov typ ^^ Sen fick jag reda på en smaskig sak! Ska vara tyst om den saken men jäklar asså! ;)
Efter ett tag så fick vi reda på att märsta tåget var framme sollentuna om 15 min, nästa tåg efter det gick om 2 timmar! Så vi frågade lärarna ifall vi fick ta det tåget, men icke det.. Frånvaro skulle vi ha fått då.
Så jag stannade kvar men Olli och några fler tog det tåget. Sista lektionen pratade vi om studenten och herregud vad mycket skratt, Greta sa helt crazy saker! Hahah, stackars Greta skäms nu efter allt hon sa så ska låta bli att skriva vad hon sa, snäll jag är ^^
Aja efter skolan var det bara att vänta i en timme. Satt med alex, evelina, bella och felicia. Vi lyssna på musik och väntade på att tiden skulle gå. Sen ringer mamma mig att hon är i sollentuna om 15 min så slapp vänta på nästa tåg. Innan jag gick ut så ville Lasse visa oss några grejer, där blev det en massa skratt också haha, skrattig dag för min del ^^

Handlade med mamma efter allt strul med sl. Sen hem, åt världens godaste mat! Kunde aldrig sluta äta, men efter en stoor portion med mat tog det stopp i magen ^^ synd :( Gick upp för att kolla på lets dance. Men somnade och vaknade när första paret hade börjat dansa. Är helt slut både fysiskt och psykiskt, skoltrött som tusan..
Nåja, jag kollade klart på lets dance och nu sitter jag här och lyssnar på massa bra musik. Ska strax byta om, blir lite för varmt att sova med mjukisdressen ^^ Sen ska jag nog kolla på någon bra film :)


sööööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0