Finfin lördag.

Mamma och jag åkte först till märsta för att äta lunch på max, men när vi kom dit så var max helt försvunnen.. Som bortblåst ^^ Så vi åkte ända från märsta mot barkarby för där visste vi att de hade max! Proppat med folk och maten var så himla heet! ^^ Brändes i hela munnen, men förjävla gott!
Efter det åkte vi till rotebro och pantade lite burkisar :) Sen handlade vi massa godsaker till kvällen.

Har ätit en supergod middag med familjen! Och kollat på melodifestivalen och även gaygalan ;) Men den blev ganska långtråkig efter ett tag så jag la till en hemsk kommentar mitt i programet som fick mamma och pappa att gråta av skratt :D Hade ingen aning att jag kunde vara såååå rolig! :D Haha!

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar för fullt på musik!
Nu är det ungefär 3 veckor kvar tills jag reser iväg! Känns så jävla bra! Och så är det ungefär 4 veckor tills jag får träffa DIG.

Under kvällen har jag laddat med ännu fler filmer :D tre tecknade filmer, man blir så glad av dem filmerna! :) Så nu har jag 8 filmer att kolla på, bra där Josefine! Igår hann jag kolla på filmen tusen gånger starkare, den var riktigt bra faktiskt!
Haha, mupp jag är som tar kort på min dator haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0