Bring it on.

Har precis laddat ner otroligt mycket musik. Börjar redan förbereda mig inför 19 mars :) Kommer ta över 12 timmar att komma fram, hur kommer jag orka sitta still så länge!?
Aja, nu ska jag kolla på film. Imorgon ska jag till barkarby för att kolla när Jesper köper en otroligt dyr dator.. Killar asså! Haha, nej skoja bara :) Vi tjejer är också onödiga ibland ^^
Men ja! Film nu! Det får bli filmen bring it on.

Känns som att nästa vecka kommer flyga förbi. Vi har studiedag på tisdag, sköönt. Men hade önskat att vi hade det någon annan dag.. Det påminner om en grej som hade kunnat bli så himla underbar om det fortfarande hade hållt.. Ledsna tankar.. så nej.. Måndag och tisdag kommer jag nog inte blogga. Vissa förstår nog varför!
Jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0