Blev lite uppdatering i alla fall.

Roligt nog. Skoldagen gick fort idag.
Fick skäll av Carin haha! Censie och jag satt i en annan sal och jobbade med matte. Vi skulle bara gå till köket för att dricka och medans Censie drack så pratade jag lite med Olli som satt i köket. Precis när vi ska gå så kommer Carin och säger "vad gör du här, du ska sitta i klassrummet och jobba" och då säger Olli "Men hon skulle bara dricka" då fick Carin damp och sa till Olli "Lägg dig inte i det här, lägg ner Olivia" HAHAH!
Alla mattelärare var typ på mens humör idag haha!

Efter skolan åkte jag iväg på en tur med Olli. Vi åkte till kista och åt en "lyx shake". Den hette så iaf ^^ Men så god var den inte så man kan kalla den för "lyx shake". Efter vi hade varit i kista så hamnade vi på tunnelbanan ^^ Vi orkade inte vänta på den försenade bussen mot sollentuna så vi satt oss på en tunnelbana mot kungsängen ^^ Och helt plötsligt var vi i stan. Så klart var märsta tåget 30 min försenat men tiden rusade iväg när vi pratade med Danny ^^

Har bara tagit det lugnt nu på kvällen, har kollat på en program där man får se exakt hur allt går till i magen från att man blir gravid till att det är dags att föda. Man fick se det lilla barnet i magen utvecklas, hur den rörde sig osv. De flesta program tar bort scenen då mamman föder men det gjorde inte det här programet. Dem filmade hela tiden underlivet (som jag kallar det xD), har liksom aldrig sett rakt på så det var lite, jaa vad ska man säga.. Lite äckligt men ändå inte ^^ Det sprutade blod, hårigt :P och så såg man när hela bebisen ploppade ut ^^ Blev jätteorolig för den ända som hade kommit ut var huvudet och jag skrek nästan "Tryck ut barnet nu då!!" Såg ut som om barnet höll på att strypas.. Haha så det var lite obehagligt att se faktiskt ^^ Men funderar på att bli barnmorska så det var en bra film för mig då :) Lärde mig massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0