ÅHH GULLIGA FELIX! :D

När jag var på akuten för typ 2 veckor sen så kom det in en kille vid 13 års åldern? som hette Felix. Han frågade om han fick ta kort på mig. Jag frågade varför han ville ta kort på mig. Och då sa han "jag har läst din bok och jag vill så gärna visa min klass att jag har träffat dig i verkligheten, vi har din bok i vår skola, ingen i klassen kommer tro mig så jag vill bara ha ett bildbevis"
Haha så gulligt! Nu har han skickat bilden på mig som han tog ^^ Han har skrivit att hans klasskompisar är avundsjuka på honom ^^ Hahah för gyyyylliga killar ^^
Här är iaf bilden, den bjuder jag på haha.. väldigt sliten.. Klockan var runt 03:00 på natten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0