Sjukt trött..

Min kväll igår var så sjukt rolig! Bästa festen ever enligt mig ^^
Jag har inte fått sova nånting på natten, somnade vid 7 på morgonen och var sedan tvungen att gå upp för att åka iväg till min farmor.
Jag orkar inte blogga om gårdagen ikväll utan jag ska lägga mig i sängen nu och mysa till någon film. Orkar knappt dricka juice ens! Ligger i sängen just nu och dricker juice med ett sugrör!? Haha..

Så imorgon blir det en fet uppdatering om festen och min härligt trötta men roliga söndag! Tur att jag har en liten sovmorgon imorgon i alla fall! Orättvist att vissa redan har fått jullov och vissa får på tisdag men min skola ger oss jullov först på torsdag!! Och tydligen så ska vi ha vanliga lektioner då vad jag har hört..

Sliten tjej som dricker juice med ett sugrör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0