Massage.

Några i klassen har engelsk B just nu, skönt att jag inte valde det sista året! Så just nu pluggar jag på massage, har skriftligt prov i massage på måndag, på en del muskler, massagens historia, uttryck och ord (såsom lateralt, sinister, abduktion) osv..
Hann inte blogga igår. Var på Saco mässan på dagen, efter det föreläsning i skolan och sist men inte minst, körlektion. Det gick verkligen superbra att köra igår! Höll på att dö när han sa " istället för att vända här så kör du rakt ut i trafiken" och så tvingade han mig att växla till 4an.. Läskigt ju! Men det roligaste var att när jag körde på 4an så kunde jag vila båda mina fötter :o haha, och jag blev inte stressad när jag hamnade i kö heller :) grymt!
Min körskolärare blev jättearg när en bil körde om mig och hade en "övningskör" skylt bak på bilen xD han tog tag och började blinka med hellyset på bilen haha..
Nåja, skönt att det är fredag idag! Blir mysmat och idol ikväll :) 4 dagar kvar tills det som jag har väntat på i över ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0