Jag fick jobbet!! :D

Glad tjej!! :D
Igår åkte jag till ks på jobbintervju. Vi pratade inne i ett rum där hon ställde lite olika slags frågor. Sen visade hon runt mig på avdelningen, hon visade vart jag skulle arbeta, hur och vart grejerna låg som jag kommer behöva :)
Sen sa hon den roliga meningen man ofta får höra "vi ringer dig". Tänkte att dem skulle ringa nån gång nästa år MEN! Imorse fick jag ett samtal på mobilen "dolt". Jag svarar aldrig på dolt nummer egentligen men av någon konstig anledning anade jag att det var viktigt. Och det var det! Det var en sjuksköterska som ringde mig från avdelningen och sa att jag ska börja jobba nästa onsdag alltså 21/12 :D Då ska jag jobba ihop med en annan tjej som också är ny där, hur bra!? Hon sa att det blir till att jobba några timmar.
Fan vad glad jag är! :D
Så nu har jag sammanlagt 3 jobb + skola ^^ Jag har sötungen som jag passar ett antal gånger i veckan, sen fick jag ytterliggare ett nytt jobb förra lördagen (den gången jag jobbade natt) och nu fick jag detta jobbet på astrid lindgrens barnsjukhus i solna! :D Känner mig sjukt duktig (a)
Dessutom har jag körkortet som jag håller på för fullt med ;)

Men aa :) Har inte så mycket mer att berätta. Har varit sjuk hela förra veckan, helgen och först nu börjar det ge sig. Så hoppas på att kunna gå till skolan imorgon och ha teckenspråksprov MUNTLIGT! Som jag fick reda på i lördags, kan säga att jag är ganska körd..
Nåja, smsade en person och frågade vad provet ska innehålla men hon svarar inte så det är ju great! Ida är min ängel, ska ringa henna nu så ska hon berätta lite, så förhoppningsvis blir jag lite klarare i skallen efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0