GLOBEN - IDOL!

Faan vad grymt det var i globen igår! Världens ös och även min invigning i globen, första gången jag var där faktiskt! ^^ Olli och jag satt på riskettan i 3 timmar sen stressade vi in till stan för att käka snabbt sen stressade vi till tunnelbanan som skulle komma om 9 min.. Kändes ganska onödigt att äta så fort så halsen höll på att spricka! Men men, bättre för tidigt än försent! Väl framme i globen fick vi mössor och idol grejer. Vi fick en sån grymt bra plats! Vi satt rakt framför scenen på läktaren, man såg allt som hände. Under pauserna sjöng idolerna som hade åkt ut, Moa var klart bäst!! Sen hade vi 45 min paus då nyheter och allt är i mellan innan röstningen. Under den tiden mötte vi Censie och Jossan som också var i globen. Kan säga att helt fel person vann!! Skrikapan skulle inte ha vunnit! Men jag får se det på den ljusa sidan, ettan hörs aldrig men tvåan hörs hela tiden både på radio och tv. Fast helst skulle Moa ha tagit hem det! Men men hade sjukt kul! Olli och jag åkte hem med Censie och Jossan. Vi stannade till vid donken på hemvägen, Olli var hungrig ;) När vi kom ut därifrån så kom det en gubbe som ville att vi skulle åka hans bil. Haha, jag spelade in hela samtalet. Han gav sig inte, han ville verkligen att vi skulle åka med honom. Han sa "4 stopp, 320 kr" Haha, tillslut gick vi därifrån och tog näst sista tåget som gick från stan. Var hemma vid 2 nångång, somnade ganska snabbt! Ni får bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0