Glad tjej!

Min dag har varit superbra! Orkar inte berätta om min dag nu men kan i alla fall säga att jag fick med mig världens finaste jacka hem!! Dock så var det inte rea på den.. Köpte även en tröja från stadium, visar allt nytt så småningom! Ollis dejt gick också bra, märkte att olli var nervös för hon babblade på som tusan ^^ haha söt min man är! :)

Ligger i sängen nu och kollar på beverly hills chihuahua filmen!
En nära killkompis ringde nyss till mig och ville ha med mig ut på krogen ^^ hade precis lagt mig under täcket och laddat med cola och massa gott till filmen. Krogen får bli en annan dag :)
Blev ingen krogen med olli ikväll eftersom hon jobbar imorrn.

Känner att Det här inlägget börjar bli rörigt just nu! Mobilbloggar dessutom. Jag bloggar ordentligt imorgon innan jag åker iväg till Censie och firar nyår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0