Fullspäckad vecka!

Har inte haft tid till att blogga i veckan, har mobilbloggat lite i alla fall!

I tisdags så gick jag upp supertidigt för att möta Johanna i stan. Tog mina nya skor på mig och likså hade Johanna också högklackat på sig, osmarta tjejer!!! Vi gick runt i stan och det gick hur bra som helst att gå i skorna. Det hände en liten olycka med Johanna så vi var tvungna att åka till hennes mammas jobb. Och efter det åkte vi tillbaka till stan för att fortsätta kolla runt på mellandagsrean! Efter ca 3 timmars gående i stan utan att ha fått sitta så var mina fötter helt sönderslitna ^^ Både Johanna och jag var väldigt nära på att köpa ett par platta dojor! Men det gjorde vi inte.. Vi fortsatte att gå runt fast våra fötter var på gränsen att gå i bitar. Vi måste ha sett väldigt fula ut när vi gick där med högklackat i stan. Efter 5 timmar i stan åkte vi hem, Olli ringde mig på tåget hem så fick lite sällskap! När jag kom hem kände jag inte av mina fötter, det gick knappt att gå! Det går inte att förklara hur det kändes i fötterna. Jag hittade i alla fall en tröja i stan som jag köpte.

Igår (onsdag) så gick jag också upp tidigt för att åka till kista med Linda! Haha, det hände en del roliga saker på tåget.. Inget jag ska ta upp här.. xD
Men jag hittade NADA i kista! Helt otroligt för att vara mig! Men det var på ett sätt bra, sparar mina pengar istället :)
Jag kollade mest efter hårfärg, min utväxt är hemsk så måste be Emelie komma och färga det! Men jag har ingen aning vilken färg jag vill ha.. Jag vill prova något nytt, har lust att färga mörkbrunt men har ingen aning om jag passar i det! Det är iofs min äkta hårfärg om man säger så, men om det skulle passa mig nu..? Nja! Vi får se hur jag gör med den saken!
Linda och jag missade precis väsby bussen hem så vi väntade i 20 min så vi kunde ta nästa, otroligt skönt att sitta på en buss ända hem och slippa byta till tåg osv.

Idag (torsdag) har jag varit iväg med mamma och Jeppe! Vi åt buffe-lunch på en kina restaurang! Så otroligt gott. Helt otroligt, jag åt massa sushi! Och jag som inte ens tycker om sushi..! Haha, men nu älskar jag det :D så bra att man får äta hur mycket man vill! Ja, jag är normal ^^
Sen åkte vi till kista och kollade runt där, vidare till täby där det brann tydligen?
Ikväll har jag varit iväg och hyrt film så ikväll blir det massa filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0