Fullspäckad helg!

Kan ju säga att mina fötter är helt sönderslitna fortfarande. Känns som att alla mina tår är brutna och mina trampdynor under fötterna finns inte kvar typ! ^^ Att gå i stan i 5 timmar med högklackat.. Det var Johanna och jag i ett nötskal..!

Eftersom att min helt är helt fullspäckad så kommer inte jag hinna blogga, det kommer säkert dyka upp några mobilbloggningar men inte mer än så, därför berättar jag om min helg nu det jag vet än så länge!

Imorgon blir att att ta ett tåg 09:43 till stan med Olli. Jag har inte träffat den ungen på över en vecka så kommer krama ihjäl min man på tåget!!!! I stan ska vi kolla på mellandagsrean och jag tänker inte ta högklackat!!! Sen så ska vi även träffa Ollis dejt! ;) Tjejen som Olli gillar så mycket ska vi träffa, bäst att jag håller mig undan! Haha det kommer bli så kul att se Olli när dem träffas! :D
Sen vid 16:00 ska jag jobba på mitt älskade nya jobb! :D Blir att jobba till 20:00 sen hämtar pappa mig så skyndar vi oss hem. Jag stressar och byter om och därefter ska jag till stan IGEN med Olli! Vi ska ut på krogen, vart vet jag inte än men det fixar sig! :) Haha, dagen innan nyårsafton också xD

På lördag blir det att ta det lugnt på dagen. Sen på kvällen ska jag åka till Censie och fira nyår med henne, Olli och Jossan! Gjorde det förra året och vi hade så jäkla kul. Vi ska äta god mat, spela massa roliga spel,  myssdricka och massa annat kul! Alla sover även över där men tvekar på att det kommer bli någon sömn alls! ^^

På söndag.. Kan ju berätta att karolinska sjukhuset ringde mig igår och ville att jag skulle jobba 1/1 och 2/1 så jaa.. På söndag blir att det att åka från Censie vid 05:00 för att hinna till jobbet! Vet inte hur jag ens orkar.. Men jag tackade själv JA till jobbet så ska inte klaga! Kommer kännas bra när lönen kommer i alla fall!
Och då blir att jobba hela dagen, ända till 16:00. Ta sig hem och VILA därefter!

På måndag ska jag som sagt också jobba på barnsjukhuset! Jag ser faktiskt fram emot att jobba, all personal är så himla trevliga och jobbet är roligt nog helt underbart! :D Haha än en gång.. Jag är normal ^^

Här är en ny sak jag köpte i sollentuna för ett tag sen ifrån unga företagare. Det är som en högtalare fast som en, vet inte hur jag ska förklara. Den är i alla fall hur bra som helst, den är lätt att ta med, bra ljud osv! Dessutom kändes de bra att jag hjälpte boysen med deras nya företag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0