Fortsättning!


Godismaskinen som jag köpte till pappa. Direkt när vi kom hem fyllde vi på godis och lekte med den, sjukt rolig! Den låter och man måste stoppa i pengar för att få en godis ;) Så man måste förtjäna sin godis! När tiden börjar gå ut så går musiken jättefort och man blir väldigt stressad ^^



Dessa julklappar är vad min familj har köpt och när jag tog kortet så fanns det 3 fulla IKEA kassar vid sidan om! ^^

Det som är väldigt komiskt är att klänningen jag har på mig köpte mamma till mig när jag var 11 år! Och jag kan fortfarande ha den! Och den vita koftan jag har över köpte mamma till mig när jag var 5 år! Den är i barnstorlek 134/140! Så sjukt att jag fortfarande kan ha dessa plagg..!


Glassmaskinen jag köpt till pappa! Imorgon ska vi testa och göra massa glass! Jag har valt kiwi och ananas glass ifrån receptet man fick med!

Imorgon blir det fler julklappar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0