Första arbetsdagen på Astrid Lindgrens barnsjukhus idag!

Det är väldigt sent och jag är dö trött.. Kom hem från jobbet för ca 1 timme sedan. Efter jobbet åt jag en "farväl-middag" med Olli. Hon åker till gotland imorgon i en HEL vecka så vi åt god mat i kista och kollade även runt där.

Jobbet idag gick sjukt bra! Hade sällskap av Bella som också jobbar där. Det var mycket roligare än vad jag trodde och inte alls jobbigt. Fast det ska jag inte säga nu, kommer nog bli jobbigare med tiden men jag är i alla fall sjukt nöjd och trivs superbra! Snäll personal, fin avdelningen med bra arbetsuppgifter! :D
Jag ska redan jobba imorgon och det blir min första riktiga jobbdag kan man säga. Idag jobbade jag tillsammans med en annan tjej som också var ny där, det var lättare när man var två. Men imorgon jobbar jag ensam men det kommer säkert gå bra!

Julavslutningen imorgon också, så himla skönt!!! Fast kommer sakna väldigt många, direkt efter jullovet går vi ut på praktik i 5 veckor så kommer inte träffa fina klassen på ca 8 veckor!

Uppdateringen kommer att bli bättre nu när jag äntligen jullov! Men nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0