Anställningsintervju imorgon!!!!

Hade det väldans skoj hos Johanna igår, trevliga människor med mycket skratt för min del! :) Kom hem nångång vid 1 och somnade nån timme senare. Var fortfarande fökyld igår så var jätteseg på kvällen, så det blev inte så sent igår :) Men kul hade jag!
Roliga människor som apploderar när jag hade druckit upp min andra cider ^^ haha..

Nåja, idag har jag varit iväg med mamma och julhandlat. Jag är i och för sig snart klar med julklapparna redan, har bara Jesper kvar att köpa till :)

Men nu hinner jag icke skriva mer, måste fixa allt inför sängen sen kolla lite på film och så småningom sova! Blir ingen skola för mig imorgon, jag anar att jag har fått öroninflammation så ska ringa vårdcentralen imorgon och förhoppningsvis få en tid direkt! Sen kl 13:00 ska jag på anställningsintervju på astrid lindgrens barnsjukhus i solna!!!! KS med andra ord ;) Är otroligt taggad på det! Bara att hoppas på att man får jobbet också. Men jag har en liten extra grej som ökar mina chanser att få jobbet ;) Så jag ser väldigt positivt på detta nu!

Mina snygga vänner få stå för bilden ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0