Usch, vilken seg dag..

Har legat i sängen heeeela långa dagen.. Mår dåligt men kan fortfarande inte sätta fingret på varför jag mår så här. Mitt blodsocker har varit högt hela dagen, har haft ketoner i en timme sen försvann dem, tappade synen i ca 5 sekunder. Vet inte varför jag mår som jag gör..? Känns som att min kropp inte tar emot mitt insulin längre. Det känns jättekonstigt när jag tar sprutan, det går jättetrögt att trycka in insulinet och det gör svinont efteråt.
Usch, det är verkligen inte min dag idag..

Jag har i alla fall druckit över 10 liter känns det som. Två megastora glas med saft, 6 megastora glas med vatten, 2 glas mjölk och 1 glas med fil. Det är det ända jag har ätit idag. Eller, har ju inte direkt ätit saft och mjölk. Druckit har jag gjort men ätit nej.. Har inte fått i mig något.

Men nu ska jag ta alla dessa tabletter och sedan fortsätta kolla på andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0