Trött på det här nu.

Har legat i sängen i två dagar nu. I början var det inte jobbigt men nu orkar jag inte ligga i sängen mer. Har kollat klart på första säsongen av andra avenyn, har börjat på andra säsongen nu. Så här kan det inte fortsätta!
Mina värden har varit piss hela dagen men jag själv mår bättre idag än igår. Om det fortsätter så här så måste jag kontakta min läkare och fråga vad felet är. Om det är tabletterna jag tar mot svaghet eller om det är något fel på min kropp eftersom kroppen inte tar emot mitt insulin. Kan inte riskera att ta för mycket heller, vill inte att det ska slå till att jag hamnar i koma pågrund av ett felsteg, åh nej! Sen så kom min period också, allt på en och samma gång woho..!  

Aja.. Hoppas på att må bättre imorgon. Idag har jag ätit tomater och varma koppen, inte mycket men det är nånting i alla fall. Gräddade våfflor till familjen, glada blev dem :)
En positiv sak med den här dagen är att det har varit mysväder. Ösregn, åska och blixtrar supermysigt!  
Har inte gjort något idag så har inte så mycket att skriva, ni får bilder istället!











Sliten tjej..

Min food idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0