Toppen dag.

Idag har jag haft det så himla bra!
Mamma väckte mig och frågade ifall vi skulle gå till stationshuset och äta lunch buffe där.
Jag tog massor av mat, jag är otroligt stolt över att jag vågade testa på sushi! Och nu kan jag säga att sushi inte är min grej! Tycker det är för stora bitar och om man delar på sushi så blir maten förstörd så nej! Sushi är inte min grej! Sen åt jag också friterad bläckfisk, första gången jag provade det faktiskt! Och det var gott :D Men inget slog dem friterade mini-kycklingbitarna åhhhhhh! Allt var så gott! Och man får ta hur mycket mat man vill + dricka för bara 80 kr! Grymt bra, där kommer det bli många luncher för min del, haha!

Efter lunchen så åkte mamma och jag till sollentuna, vi hann komma dit och sen så ringde Jesper och kronglade! Så vi åkte hem och hämtade honom och körde honom till infra city där han skulle ta en spruta. (han åker till Hong Kong i 3 veckor den 12 september) Inte alls avundsjuk.. Haha det tog 30 min innan han var klar så mamma och jag trodde att han hade svimmat xD
Haha jaja! Efter det åkte vi till sollentuna centrum igen och jag fick ett par skor av mamma :D Har velat ha dessa skor hur länge som helst men dem kostade 499:- då och det är ganska dyrt för mig som inte behöver fler skor än vad jag redan har hehe... Men nu var dem på rean, endast 200 kr :D (visar sen).
Och helt plötsligt när vi alla är på väg till bilen för att åka hem så säger mamma "äsch, vi åker till kista och käkar middag där". Så Jeppe, mamma och jag åkte till kista där jag åt från texas tror jag det heter? Haha, helt sjukt att det fanns 450g hamburgare! Jag orkade inte ens en 150g, knas! Men det var gott.
Efter det åkte vi hem :) Har haft det så mysigt idag, kanske inte låter som de men.. Det var supermyigt kan jag lova er!
Nu ska jag gå och göra i ordning jordgubbar med glass, år och dar sen jag åt det! Sen ska jag fortsätta kolla på andra avenyn som jag har kollat på i ca 2 timmar nu ^^ Beroende? OHJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0