Stan.

Idag har jag som sagt varit i stan med min man, olli såklart! Vi gick runt i affärer istället för att åka till pride. Hittade en del som fick följa med mig hem, är mycket nöjd med mina köp. Det spöregnade så Olli och jag fick springa mellan olika affärer, men det gick bra!
Ikväll har jag endast kollat på film! Har laddat ner en serie, andra avenyn. Ganska gammal serie som jag har sett över 3 gånger men jag får aldrig nog, älskar den serien! Har ca 200 avsnitt kvar att kolla på hehe..

Imorgon ska jag vara med mamma hela dagen! Både pappa och Jeppe börjar jobba imorgon så hela veckan kommer mamma och jag få vara för oss själva, känns riktigt bra faktiskt!
Skolan börjar om 2 veckor också.. Gick upp tidigt idag och jag kände direkt att jag INTE är redo för skolan än! Skulle behöva 1-2 månader till. Men men, får hoppas på att 3an går fort!

Nu ska jag fortsätta kolla på andra avenyn och sedan sova. Visar det jag köpte imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0