På bättringsväg.

Nu börjar lunginflamationen ge sig lite. Hostan har blivit betydligt bättre, febern är borta och jag börjar få tillbaka lite kraft. Ska ta pencilin hela helgen sen ska jag vara helt frisk. Smittar inte längre heller så kan vara ute med familjen lite ^^
Har inte bloggat i veckan för att det ända jag har gjort är att kolla på film i sängen, nätterna har varit värst. Har inte funnits något att skriva om då.

Idag har jag storhandlat med mamma, vi ska grilla och fritera egna pommes gott! Sen ikväll ska jag kolla på Mr. Beans semester som går på 3an kl 20:00!
Fick nyss smaka ett vin av mamma, (jag hatar vin) men det här vinet var riktigt gott faktiskt :o så drack två klunkar sen vågade jag inte dricka mer haha..

Imorgon så måste jag åka in till stan och fixa en superviktig sak! Ska försöka få med mig någon så jag slipper åka själv.
Köpte även hur många lingon finns det i världen idag på dvd! Grymt bra film som jag kan se om och om igen!
Men nu ska jag hjälpa mamma med maten!
Juste! Såg dig Censie inne på ica maxi idag, bara så du vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0