Något skumt på gång.

Jag kom precis hem, min dag har varit superbra. på dagen har jag tagit det lugnt, kollat på flertal avsnitt av andra avenyn och gjort en god lunch.
Ikväll har jag varit med Olli. Vi tog ett tåg 18:43 till centralen, sen mötte vi en av killarna där så åkte vi vidare till den andra killens lägenhet. Vi satt ute och drack och åt killens hemgjorda salsasås, väldigt trevligt kan jag säga er! :) Vi pratade om allt, sen blev det lite kallt så vi gick in till lägenheten och så fortsatte vi att prata där, satt på lite musik och hade på mysbelysning :) Haha, nu låter det som värsta dejten men det var det inte! xD Ni som känner Olli vet ju vad hon är så ;) Haha, killarna frågade konstant varför Olli kallar mig "älskling". Haha en av dem fråga "alltså, är ni typ.. ihop eller asså.." Haha!  
Vi gick vid halv 11 ungefär, vi missade tåget så vi fick vänta 30 min på nästa.
Nu är jag i alla fall hemma. Hatar att gå hem när det är så här sent. Den vägen jag går är helt utan belysning, så det är verkligen kolsvart, inte roligt alltså..

Nu ska jag kolla runt lite på bloggar sen sätta på ett till avsnitt avandra avenyn, kommer gråta blod när jag har kollat klart på hela serien.. Är på avsnitt 73 nu.. Så snart har jag kollat klart på första säsongen, buhu..
Juste, det är något skumt på gång här utanför mig. Ett flertal poliser åker runt här konstant och en polis helikopter åker precis ovanför mitt hus.   
Usch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0