Jaja Johanna, jag ska skriva..!

Johanna tjatar på mig att jag måste blogga mer.
Jag var helt död imorse, efter ett långt sommarlov + en vecka hemma med lunginflamation så är jag rent ut sagt död på morgonen när alarmet ringer.. Men men, sista året nu! 
Jag sitter i skolan nu i alla fall och har datakunskap, väldigt tråkigt eftersom att vi har suttit här i en timme och vi har inte kommit igång än.. Alla måste ha internet, alla måste ha inloggning osv.. Innan vi kan börja lektionen.
Men men! Har rast om 20 min efter det har vi datakunskap igen och sen lunch. Sista lektionen är tema, ganska onödig dag i skolan enligt mig.
Efter skolan ska jag hem och sen åka till täby med mamma och jeppe för att växla svenska pengar till Hong kong dollar som Jeppe ska ha med sig när han åker om ca 13 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0