Jag gav aldrig upp dig när du försvann.

Båten i torsdags med mamma var hur mysig som helst. Drack min första riktiga drink! Alkoholfri såklart ;) Sen var mamma och jag med i en musik tävling, smarta som vi är går vi till tax free och missar om vi vann eller inte! xD Men det gjorde inget, hittade en del på tax free som jag köpte :) Hur billigt som helst!
Sen åt vi skärgårdsmat, vi satt bredvid en mamma och hennes son, hur snälla som helst :D Vi började prata jättemycket, killen kanske var i 20 års åldern? Ingen aning faktiskt, men supersnälla var dem! :)
När vi är på väg ut från båten så är det en jättelång gång man måste gå igenom. Det gick två killar som såg ut att vara 13 år? Och dem höll två lådor med öl, stackars killarna orkade inte bära lådorna länge. Till sist drar den ena killen lådorna på räcket och tappar sedan lådan med öl i golvet, tyckte jättesynd om dem, alla öl rullade ut.
Nåja, vi satt längst fram i bussen. Innan den skulle åka iväg så skulle tullen komma och kolla. Och stackars killarna som gick framför mig åkte fast.. Dem kom tomhänta och åkte hem tomhänta..

Igår var jag med mamma och pantade mina mynt, rakt in på kontot! :D supersmart faktiskt. Sen såg vi en klädesaffär som var som ett hus? Alltså.. Den butiken var inne i ett köpcentrum och den hade tak och träd utanför :o Såg helt knasigt ut så mamma och jag var bara tvungen att gå in där. När vi kommer in så är det kolsvart, endast några få golvlampor som lyser. Vi går in i affären och då står det en kille vid ingången och säger "hey, whats up" Jag tyckte det var riktigt läskigt.. Man såg ingenting, man fick känna sig fram. Jag lyckas i alla fall hitta ett par shorts jag vill prova, jag följer efter mamma, vågade inte gå ensam där inne.. För vart man än gick så kom det fram en kille som sa "hey, whats up".
När jag kommer fram till provrummet så följer en tjej med mig och LÅSER UPP provrummet och så säger hon "om du vill komma ut sen så måste du knacka tre gånger, annars släpper jag inte ut dig" (på engelska då såklart, ingen kunde svenska?). Jag ser absolut ingenting, ser en spegel med en pytteliten lampa, försöker se men jag ser ingenting. Jag kände att det var meningslöst att prova shortsen så jag rycker i handtaget och det är låst. (trodde hon skojade bara) Till sist knackar jag tre gånger på dörren och då kommer hon och låser upp, fy vad äckligt det var.. Säger till mamma att jag vill gå ut och på utvägen står samma kille vid utgången och säger till oss "hey whats up" USCH! Den där affären tänker jag aldrig gå in i igen! Hur fan ska man kunna köpa kläder när det är helt svart i affären. Det var som en labyrint.. Små gångar och man tappade bort sig hela tiden. Inga skyltar och musiken var så hög att man fick skrika för att höra varandra..
Helt vanlig affär ju? Aldrig igen..
På kvällen var jag med Linda i rösjön. Vi lyssnade på musik och var publik till en kille som hoppade från hopptornet. Den kvällen var riktigt spårad. Det var så satans kallt, på hemvägen med moppen var hemsk.. Svinkallt och mörkt. Vi tog en genväg genom skogen och jag hatar alla jävla bilförare som inte stänger av hellyset (om det nu heter så?) Jag får verkligen damp då! Jag ser ingenting när dem lyser rakt in i en!
Nu får ni bilder istället.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0