Hemma från resan nu.

Kom hem igår på natten, ska berätta mer om resan när jag har mer tid! Nu måste jag faktiskt berätta om min otroligt sjuka dag idag!

Åkte till rösjön med Linda, vi la oss som vanligt på bryggan och solade. Efter en stund kommer det 2 killar och sätter sig bredvid oss på bryggar och kollar på oss med jämna mellanrum. En stund senare springer det 3 ungar fram och tillbaka vid oss hela tiden. Tillsist skvätter dem vatten på oss, vi brydde oss inte direkt. Men en stund senare så kommer dem tillbaka med stora vattenpistoler och skjuter på oss, då blev vi arga eftersom våra mobilen + kameror låg framme på våra handdukar. Dem fortsätter och vi säger till dem, sen hör vi att dem inte talar svenska ens? Utan de pratar engelska, inte konstigt att dem inte fattade vad vi sa? haha..
Linda och jag börjar prata engelska och skriker åt dem att sluta. Den ena killen skriker då "i know you want me, fuck me, comon bitch osv osv osv" alltså? en unge på 5-7 år som säger så?
Dem lyssnar inte på oss utan bara fortsätter, Linda springer iväg på stranden som en galning medans en av ungarna jagar henne, jag står kvar och får all vatten över mig. Vattenpistolens stråle var så jäkla stark så det gjorde riktigt ont när dem skjöt på oss. Jag vände ryggen för att slippa få vatten i ansiktet och då, helt plötsligt kommer en av skitungarna och puttar ner mig i vattnet. Efter det kommer en av killarna som satt bredvid oss på bryggan och hjälper mig upp. Jag går efter skitungen och skrämmer iväg honom. Han tappar sin vattenpistol och jag tar genast upp den. Då tar en av ungarna en främmandes sko och börjar hota mig med att kasta den på mig om jag inte ger tillbaka hans vattenpistol, jag var tvungen att lämna tillbaka den eftersom att jag inte ville att han skulle göra något med främlingens sko. Och så fortsätter det igen.. Killarna som satt bredvid oss på bryggan säger till ungarna "men lägg av, vad har tjejerna gjort er, ni är jäkligt irriterande". Och DÅ slutar dem äntligen! Linda och jag är helt stelfrusna och våra grejer är helt blöta.. Killarna på bryggan börjar snacka med oss, vi pratar om allt mellan himmel och jord. När dem fick redan på våra åldrar så trodde dem att vi var syskon xD Killarna var 20 och 21 år Och så sa dem "vi har våra grejer en bit bort och vi såg er med era hjälmar och tyckte att ni såg stora och farliga ut, och t.o.m äldre än oss"
Haha, dem har alltså suttit och kollat på oss en stund xD Dem tyckte vi var duktiga som hade hjälmar + inte drack hehe.. Sen ville dem visa oss ett grymt ställe man kan bada på i kungsholmen. Tillsist kollar en av killarna ner i bryggan och säger "Men.. Har ni något nummer så vi kan höra av oss till er". Haha, gulligt ^^
Efter de går killarna och säger hejdå till oss. Linda och jag börjar röra oss mot moppen för att åka hem. Vi vinkar till killarna som går förbi oss och sedan åker vi hem.

Det var min otroligt sjuka dag! Otroligt snälla och gulliga killar.
Nu sitter jag i rummet med Linda och väntar på att jackass 3D ska ladda klart, sen ska vi fixa fruit cocktail (stavning?) med glass.
Vi var precis ute med moppen en sväng, vi blev förföljda av två killar på en moppe som började runka helt plötsligt? Haha..
Jaja, nu har filmen strax laddat klart. Linda ska sova hos mig inatt, mamma och pappa är ute med båten i 2 dagar och jag vågar inte sova själv xD Tur att man har Linda här! Jag skriver om min resa imorrn förhoppningsvis :)

Haha btw, killarna skickade nyss ett sms till oss och då blev Linda helt till sig, började hoppa i sängen som en kanin xD Haha, bilder från idag kommer nån dag, nu ska jag vara lite social mot Linda! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0