Har haft fullt upp ikväll.

Har kontaktat jobbet, rensat bilder ifrån resan och så tog det ca 30 min att ladda upp bilderna nedan. Så jag har inte hunnit skriva så mycket..

Idag vaknade Linda och jag vid 12, vi käkade frukost ute på terassen sen fixade vi oss och åkte till rösjön. När vi är framme och ska parkera så ser vi småungarna från igår komma gåendes!
En av ungarna kommer fram och säger "do you remember me? I push you into the water hehe..." Hahah jag kollade surt på honom sen gick vi.
Vi solar vid "våran" plats och har musik i Lindas högtalare som vi kopplar till min mobil.

Ikväll har jag som sagt kontaktat jobbet, ska lämna nycklar eftersom att jag har jobbat klart min vecka där :) Sen har jag rensat bilder från resan i ca 2 timmar.. Tog ganska många onödiga bilder märkte jag hehe..

Har smsat lite med killarna från rösjön :) Dem vill träffa Linda och mig nästa vecka, så vi ska åka och bada :D Lite roliga åldrar ^^ Linda 14, jag 17, killarna 20 o 21.
Haha, men nu ska jag stänga av musiken och sova :) Men först måste jag ta min tablett för svaghet, lång historia!
Bilder från idag.





Här puttade skitungen i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0