Fredag.

Idag har jag också legat i sängen hela dagen.. Det här måste få ett slut, allvarligt.. Jag vågar inte heller riktigt gå ut, vill ju inte direkt falla ihop på marken. Det är skakigt att gå här hemma jag blir så anfådd. Börjar tro att tabletterna gör mig svagare istället för starkare.

Ikväll har jag i alla fall myst hemma, mamma lagade caesar sallad älskart! Min nya favvo rätt helt klart! Sen skulle mamma pappa iväg till kompisar och Jeppe skulle ut och äta med kompisar. Så jag blev ensam hemma, gick upp till tvn med mineralvatten och filt. Kollade på en jättespännande film, typiskt mig att inte komma ihåg vad filmen heter.. Efter en timme kommer Jeppe hem med tusen pers.. Det var bara att bita ihop och hålla sig där uppe. Men Jeppe var så snäll, han kom upp varje halvtimme och kollade till mig ^^ Jag låg under täcket i bara underkläder och en lång tröja och tillslut så blev det så jäkla varmt med täcket så sparkade av mig de (inga kommer ändå upp utom Jeppe). Haha men så se jag i ögonvrån en kille med vit tröja som säger "hej jossan, vart är toan" Haha, shitt vad jag skämdes där...! Sen sa han "är du jeppes syrra? visste inte att han hade en syrra, intressant" sen blinkade han med ögat. Haha och där låg jag i underkläder och tröja..
Tillsist så ropar Jeppe nedanför trappan att han och alla ska gå nu och en stund senare så ropar alla hans kompisar "hejdå jossan, jossi, josefine, jeppes syrra" i kör.. xD

Jag har precis kommit ner till rummet mitt :) Kollade mobilen och då hade jag 14 missade sms och ett missat samtal..!!! Någon som känner sig skyldig till detta? LINDA KANSKE!? Haha galna tjej! :D
Usch, nu rycker någon i handtaget, måste se efter vem det är.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0