Eftersom sommaren ändå lider mot sitt slut.

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Ja några saker.
Dog någon som stod dig nära? Ja..
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 22 juni..
Vilka länder besökte du? Danmark.
Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? En pytteliten sak ja..
Största misstaget? Hm..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag inte varit men skadat mig har jag gjort två gånger. Ena gången var det inte mitt fel.. Och andra gången började i slutet av Danmarksresan och tar fortfarande tabletter mot det för att få tillbaka lite av den jag var. 
Bästa köpet? Svårt.. Alla mina älskade bikinis.
Vad spenderade du mest pengar på? Skoj!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Flera underbara människor!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? Finns några stycken men Fest hos mange är ju en självklar haha.
Favoritprogram på tv? Andra avenyn (fast det går inte på tv nu haha..)
Bästa boken du läste i sommar? Tusen gånger starkare.
Största musikaliska upptäckten? Hmm svårt, har nog inte gjort nån vidare stor upptäckt tror jag
Något du önskade och fick? Yes.
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? Jag var med vänner vid rösjön, grillade åt och umgicks!
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? JA, bättre väder! Och alla skadligheter i början av sommaren.
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011? Typ ganska jättevanlig haha.
Vad fick dig att må bra? Alla mina vänner, min familj, och hela sommaren i sig att man är ledig från skolan, äta glass, sola och bada och sånt där, haha.
Vem saknade du? En del.
De bästa nya människorna du träffade? "S" och "J" :) Dem ända nya som jag har träffat!
Sommarens hetaste? Självklart jag, no doubt about it. Känn ironin
Sommarens besvikelse? Att vädret har sugit litegrann.
Sommarens bästa? Alla underbara dagar med Linda, resan till göteborg med Johanna, alla dagar med Olli osv osv osv. Går inte att välja mellan dessa tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0