Vilken dag!

Vaknade av mitt alarm som ringde 11:00. Åt frukost och klädde på mig sen tog jag ett tåg 12:13. Vi hade som vanligt 40 min teori innan vi går mot idrottshallen. Alexandra skulle hålla i lektionen idag och hon skulle ha dans så vi fick se på lite dansnummer på tvn där hon var med och dansade, riktigt cool dans!
Min idrottslärare började började prata om någon konditionsuppgift så jag blev osäker ifall jag hade gjort den eller inte så jag gick direkt när vi slutade teori lektionen och frågade honom.

Jag: Andreas, har jag lämnat i konditionsuppgiften?
Andreas: Ja, det har du.
Jag: Kan jag få kompletera upp den till ett VG eller MVG?
Andreas: Nej det går inte, du ligger redan på MVG rakt igenom på den uppgiften.

Och gissa om jag blev glad! Passade på att fråga vad jag har för betyg i idrott och ifall min lektion blir bra (den jag ska hålla med Johanna efter praktiken) så får jag MVG! Ligger nästan på MVG i idrott just nu så det gäller att in lektion blir bra! :D
Haha när jag gick där ifrån så sa Andreas "vad glad du ser ut". Jag var SUPERGLAD! Hoppade ut ur rummet, runt i skolan, ställde mig en bit bortoch garvade mot Johanna så hon kom ut och frågade varför jag var så glad. Haha jag är lite knasig jag vet... :D

Dansen vi dansade var sjukt jobbig! Eller, det var uppvärmningen som var jobbig, höll på att dö ett tag. Sen när vi väl kom till dansen så blev det riktigt roligt och det gick så snabbt att jag bara stod där som ett frågetecken ^^
Stannade kvar efter idrotten och videofilmade några i klassen som gjorde hel dansen men kullerbyttor och massa :D den lägger jag nog ut på bloggen ifall jag får det för alla :)

När jag kom hem tog jag det bara lugnt, känns som att jag kommer ha träningsvärk imorgon ^^ Känner mig gymt svag i hela kroppen, sjukt jobbigt att gå upp från sängen, men det är väl ett bra tecken på att man ha kämpat lite i alla fall? ^^

Nej men, nu ska jag fortsätta prata med fina människor. Ska kolla på missade serier samtidigt och äta/dricka detta :D
Använde min nya tesil + mitt nya kärlekste som det heter :D

Sen så använder jag min nya bricka också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0