Utvecklingssamtal imorgon..

Var borta på förmiddagen, kom till skolan efter lunch och pluggade till engelska redovisningen vi ska ha nästa fredag, kommer dö, ska läsa upp allt på engelska.. Jaja!
Hann även göra klart EU-frågeställningarna! Så nu har jag bara mattepappret kvar, sen är jag fri ifrån rester!
Johanna och jag var lite flummiga idag. Vi gnuggade våra kinder mot varandra och sa hur lena vi var, wtf? xD Sen blåste hon på halsen och gnuggade ansiktet emot där, höll på att dö av garv och vi var inne i klassrummet, svårt att hålla käften när Johanna är så där elak! Haha!

Efter skolan satt jag mig i sollentuna centrum och väntade på mamma som skulle komma. Hon hade presentkort på kicks, hon köpte en parfym där och sen så åkte vi och handlade :) Satan vilket stormväder det har varit idag! När jag skulle gå till skolan så gick det inte att gå upp för backen! var tvungen att sätta mig ner på huk för att inte blåsa omkull..

Har ätit en superduper god middag! Riktigt mys! Men jag åt för mycket.. och lök-lukten som sitter på mina fingrar gör ju inte saken bättre.. Hackade lök till maten och nu vägrar lukten försvinna, har skrubbat sönder händerna men det sitter ändå kvar så jag mår riktigt illa just nu.. Intressant för er haha! Så just nu dricker jag mängder av vatten, mår bättre då, dricker jag inte så mår jag bara mer illa och ja.. vill inte spy! Mysigt att veta..

Har skrivit med Oskar hela kvällen och gör det än, är supertrött så ska lägga mig ner i sängen och fortsätta skriva med honom :) Och så småningom sova.
Har utvecklingssamtal imorgon 08:30 med Elin.. Och jag som typ skällde ut henne förut.. Oj, vad bra det kommer gå.. Vet iaf att jag har bra betyg i svenska och idrott, resten vet jag inte ^^ engelskan hoppas jag fortfarande på att jag ligger på ett MVG som förut, men det får vi se!
Årets första broms! Det var både en härlig och obehaglig känsla när man hörde den surra bakom krukan imorse ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0