Toppen lördag!

Gud vilken härlig lördag jag har haft idag! Mamma väckte mig imorse och frågade ifall jag ville med ut en sväng med henne och mormor. Så jag klädde på mig sen åkte mamma, mormor och jag mot plantagen i märsta och köpte lite blommor :) sen åkte vi mot Ö&B som också ligger i märsta. Efter det skjutsade vi hem mormor och så åkte mamma och jag till donken och åt lunch :) Sen vidare mot stinsen där jag fick med mig SUPERFINA kläder! En supersöt rosa/vit randig tröja, ganska kort som är superfin att ha till en par shorts i sommar! Eller varför inte till jeans :) Sen köpte jag en till bikini. Haha jag hämtade ut en bikini igår och köper en till idag xD Men jag kunde inte låta bli! Är TOK kär! ska ta kort på allt nytt, båda bikinisarna + tröjan imorgon :)

Ikväll har jag ätit tacos med familjen :) Mysigt! och gott såklart!! Just nu lyssnar jag på musik och prata med lilla simon :) Ska skriva en novell till simon nu.. Haha komplicerat ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0