Sitter med min pantade kusin i köket!

Han håller på och svara på Philips sms, han skriver på danska så det kommer bli kul och se om Philip fattar xD
HAHA, hans svar blev "haha va?". Haha, jag har jätteroligt ju :D Förutom att svara på mina sms på danska så visar han mig sina danska kompisar, haha låter supertråkigt men vi skrattar sjukt mycket xD Helt plötsligt låter det ifrån badrummet så båda stannar upp me sedan börjar skratta xD

Hahah jag har pluggat hela kvällen så jag är trött och orkar icke skriva mer nu ^^ Det kommer bli bättre bloggning när jag är klar med allt plugg. Massa bilder osv! Men ska vara snäll och lägga in bilder ifrån mina köp idag :D Fast gör det i nästa inlägg.

Kansk t.o.m kan få Jonatan till att skriva ett inlägg! :D Lutar åt nej men jag har mina knep :D 

Haha, Jonatan kan säga "morot" på svenska i alla fall xD Fast det låter mer som "molot"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0