Sitter fortfarande och pluggar..

Kommer göra det tills jag är klar, för ska redovisa detta imorgon så det är viktigt att bli klar idag.

Min dag har annars varit superbra. Tog en FET sovmorgon, åt lunch + jordgubbar med glass och till det så kollade jag på en film, en väldigt bra start på dagen.
När filmen var slut så började jag läsa i min engelska bok, hittade dock inga citat men jag har i alla fall läst lite. Tog en paus och pratade lite med Simon. Vid 5 tiden var det fortfarande full sol och 17 grader varmt ute! Så jag tog moppen till Emelie, väntade hos henne medan hon hämta ut sin moppe. Sen åkte vi till stinsen, satan vad varmt det var att åka! Första gången i år då jag inte har handskar! Vi åt middag i stinsen, supermys. Sen kollade vi runt lite i affärer, köpte endast ett nagellack :)
På hemvägen var det rätt så kallt att åka men det funkade när man hade handskar :) Kom hem, ställde in moppen och sen märkte jag att mamma rensade ut ett av våra rum nere i källaren. Så mamma och jag har hållt på och rensat grejer i 2 timmar ^^ Hittade jättemycket om min barndomskompis Malin ^^ Hittade en bild på henne och mig när vi är på grönan och åker på en matta nerför lustiga huset :D Vi var endast 9-10 år där, så små! :D Sen hade jag skrivit om henne i varje bok minst ^^ Hade skrivit "Malin är en pusgurka den putefnasken" Hahaha! jag var superliten där, kunde inte ens stava då ^^ haha superkul iaf :D

Nu håller jag på att plugga engelska till min redovisning imorgon. Är nästan klar ska bara renskriva allt så jag kan läsa upp det imorgon ^^ om jag vågar d.v.s.. Hatar att läsa inför klassen och speciellt på engelska! Usch och fy!
Men jag måste fortsätta nu, tog roliga bilder med Emelie i stinsen idag men ni får bilderna imorgon för har inte tid att ladda över nu ^^
För att göra inlägget lite roligare så får ni bilder från i måndags då jag passa skitungen :) Kissekatten är helt gääälen i mig :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0