Sista natten..

Innan jag blir utkastad ifrån mitt rum.. Buhu! Nejdå, nu ska vi inte våra sånna :)
Mina kusiner kommer hit imorgon ifrån Danmark så ska låna ut mitt rum hela veckan. Inte så taggad på att sova ute i köket hela påsklovet..
MEN! Pappa har lovat att betala mina slingor så går på 1500:-, sen har han gett mig 1000:- för att jag är så snäll och lånar ut mitt rum :D
Så ikväll ska jag verkligen njuta av att sova i min säng (a) är helt gääälen i min säng! Kommer sakna den såååå!

Om dagen då :) Jag sov riktigt länge idag ^^ Sen har jag jobbat ute i vår trädgård hela dagen :) Tagit fram alla utemöbler och sen så har vi rensat ut ALLA saker som låg nere i källaren! Eftersom att Jesper ska få hela källaren för sig själv så ska vi renovera den med kakel och nya väggar och massa :) Lite avis kan jag säga.. Han får egen ytterdörr, egen eld-spis att elda i, egen toalett, och ett MEGA stort rum! Jag älskar mitt nya rum men.. Lite avis blir man ju..
Så under hela påsklovet ska min mosters man hjälpa pappa att renovera Jesper rum :) Han har hjälpt oss att bygga vår vedbod, kök och terass på bara EN VECKA, så det kommer gå undan nu i veckan :D

Ikväll hade mamma och jag tänkt att rensa alla grejer, vad vi ska spara eller slänga. Men det kom gäster från ingenstans så det gick inte så bra med det ^^ Men jag har kollat på tv hela kvällen och myst med godis :)

Imorgon på dagen vet jag inte vad som händer, det återstår att se :) Mina kusiner kommer vid 11 tiden på kvällen imorgon :) Ska packa en väska med grejer jag ska ha med mig ut i köket, kläder, dator osv. Buhu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0