Se där :)

Nu hinner jag t.o.m blogga på morgonen :D eller morgon är det ju inte länge men aa :D
Jag har verkligen sovit sämst inatt.. Trodde inte soffan var så hård men efter ett tag fick jag ont i kroppen och jag kunde inte sova.. Mamma väckte mig vid 7 tiden imorse och sa att jag skulle lägga mig uppe i pappas och hennes säng så jag tog med mig mitt täcke + kudde och la mig i deras säng, snacka om att jag bredde ut mig över hela sängen xD Hade svårt att somna för miin kropp gjorde ont men till slut somnade jag och vaknade för 30 min sen ungefär :)

Nu håller jag på att äta frukost, sen ska jag ut med moppen med Linda :D Kuligt värre. Det är endast två sovande killar och jag hemma nu, resten jobbar och de andra har åkt någonstans ^^
Ska börja fixa mig nu och sen gå ner och ladda moppen med lite bensin och olja :D Härligt väder ute! Det här kommer bli en bra dag känner jag på mig :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0