PÅSKLOV!

SOM jag har längtat till det här lovet! Nu slipper jag skolan i HELA 5 veckor! Redovisning gick bättre än förväntat idag :) Skrev en sann berättelse om min kompis som opererades i USA och läste upp det på engelska.

Efter skolan stannade jag med Johanna i sollentuna i 2 timmar :) HAHA! Hon glodde jättemycket på två killar så tillsist höll jag för hennes ögon och kollade på killarna tills dem försvann runt hörnet. Men vafan!? Vad tänkte jag där?! Johanna får inte glo på killarna för mig, MEN JAG FÅR!?! hahaha det blev jäkligt mycket garv där! xD

Vid 5 tiden åkte jag hem. Till middag blev det grillade hamburgare med friterade pommes, mums! Har kollat på tv resten av kvällen, råkade somna till lite trött chey!
Nu pratar jag med fina människor, ska snart kolla på film :) Får endast sova i mitt rum 2 nätter till sen blir jag utkastad.. Buhu!
Min absoluta favorit kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0