PANIK!

Jag är i total chock! Jag kallsvettas och skakar! Känns som att det är 30 grader i mitt rum! Allt blir bara värre! Tänker inte lägga ut något för det är taskigt mot personen men satan! Vad ska jag säga? Vad ska jag göra?
Åhhh!

Var i alla fall i skolan idag, stannade till 17:00 och pluggade i skolan. Har jättemycket kvar att göra men aa.. Inga lärare kunde hjälpa heller så det känns ju bra (Y) Och det känns ännu bättre att jag inte har fått nr eller några papper till min praktik! Ska fan praktisera veckan efter påsklovet och jag vet NADA, bra skola! bra lärare! bra system!
Har faktiskt ont i mitt arsle efter att ha fått två hårda sparkar där ifrån Leo! Den ungen..

Åt ost & skink paj till middag som mamma hade gjort, gott! Och snart ska jag kolla på missade serier och äta färska jordgubbar med glass! Studiedag imorgon, det ända som står på listan är plugg! Ska göra det jag kan om sjukdomarna, sen göra klart engelska citaten. Vad snackar jag om? Göra klart? Kommer inte ens komma halvvägs.. Min nya engelska lärare kräver så jäkla mycket av mig har jag märkt.. Så måste göra engelska uppgiften bra så jag åtminstone får G på den!

Men som sagt! Nu blir det jordgubbar med glass och till det blir det missade serier :) Ska ta en FET sovmorgon imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0