Natten är lång :)

Kom hem från jobbet vid 22:00. Har varit jätteroligt faktiskt :D Amadeus mamma hade fixat choklad, läsk och chips till oss :D så sötungen och jag myste med det. Han fick visserligen inte dricka läsken eller äta chokladen men chipsen räckte till honom så det var bra :D
Han höll på att somna på golvet så jag tog upp honom och la mig ner i fotöljen med honom, han stoppade som vanligt in sin hand under min tröja vid armen sen somnade han på 5 sekunder. Efter ett tag gick jag upp med honom till sängen och då var kl 19:00 så resten av timmarna kollade jag på tv och hade det mys med kissekatten :D
Skulle tagit bussen hem men när jag kom till busshållsplatsen och skulle kolla tider när bussarna gick så stod det ett killgäng mitt framför tavlan är tiderna står, råkade putta till en kille lite så han lackade ur så kände att jag inte hade lust att ta samma buss som dom! Så ringde mamma.

Nu lyssnar jag på musik och pratar med fint folk :) Imorgon ska släkten komma och fira min broder som fyllde 21 den 20 mars :D Nu bjuder jag på lite bilder ifrån kvällen :)

sötnosen med sina russin i händerna och bolibompa på tvn :D

haha här kan ni se att han har handen innanför min tröjarm när han sover^^

sen ville kissekatten också mysa med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0