Mina kläder har kommit! :D

Idag kom ett sms från HM att mina kläder har kommit :D Ska hämta ut dem efter kl 17:00 idag :D Hoppas att allt passar bara så jag slipper skicka tillbaka det. Imorse hade jag utvecklingssamtal och det gick bra :)
Innan lunch hade vi sexualkunskap xD
Lunchen såg blä ut så vill inte äta, sitter nu på lunchrasten, har bara en kort lektion kvar sen slutar jag!
Mamma och pappa ska hämta ut min 1100 idag som ligger på banken och skräpar xD Ingen vet vart jag har fått dem pengarna ifrån det kom ett brev förut att jag hade pengar och det är inte ens min bank, haha men det gör inget :D
Ikväll ska jag mysa framför tvn. Min störda brorsa ska ha besök av en killkompis ifrån Jönköping, han ska komma till oss ikväll och det första min brorsa sa var "klä upp dig för det kommer en snygg kille ikväll, han ser sjukt bra ut, satsa nu syrran!" Haha min patetiska broder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0