Måndag.

Det har varit en väldigt seg dag i skolan. Hela förmiddagen kollade vi på film. Lunchen var blä, ville inte ens smaka så blev utan lunch. Kl 13:00 skulle psykiatri gruppen (min grupp) åka till danderyds sjukhus för lite info inför praktiken om 3 veckor. Jag är inte hundra på vart jag ska praktisera än. Hittar jag inget snart så praktiserar jag på danderyds.
Vi pratade och skrev ner viktig information, vi var väl där i ca 2 tim så man var rätt så trött efter att ha lyssnar så länge.
Hittade inte min buss jag skulle ta ^^ så tog tunnelbanan med Johanna och hoppade av vid t-centralen sen tog jag pendeln hem.
Just nu sitter jag i sängen och mumsar på lite plockgodis :) är sjukt trött så funderar på att fixa allt inför sängen och bara kolla på film och mysa ner mig i sängen, det låter väldigt lockande faktiskt..
Jag är väldigt lat, har inte laddat över bilderna från mobilen på mina nya grejer men vi får se, kanske orkar det lite senare ^^ här är filmen vi kollade på i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0