Jäklar vad hög statistik :D

Nu verkar mina läsare glada efter att jag har lagt ut bilderna på mina nya plagg :D Hehe.

Om idag då: Fick ett jäkla blodtrycksfall igen! Jag får det med jämna mellanrum och jag vettefan varför! Fick det på flygplatsen i köpenhamn! Fick det när jag praktiserade! Men framför allt så får jag det på morgonen när jag går upp ifrån sängen. Jag blir illamående, ser dubbelt, andningen blir cp. Det ända som hjälper är att ligga still i sängen. Så blev ingen skola för mig idag, suck!
Jag sov vidare och vankade vid 12 tiden, ringde löwet och fixade ett par saker. Sen kom brorsan hem med kebabtallrik, haha självklart så måste jag betala honom xD snål bror jag har!

Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, kollat på film osv :) Nu lyssnar jag på musik och pratar med fina människor :) Har sovmorgon till 13:00 imorgon.
Ska snart ta en satsumas och kolla på en unge i minuten :)

P.S: ÄLSKA SATSUMAS! Tönt jag är.. xD

Glömde visa min nya tröja också :) Haha väldigt mycket nytt har jag märkt xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0