Jag hänger inte med alls längre..

Nationella hit.. Nationella dit.. Lektion dit.. Praktik hit.. Plugg dit.. GASH!

Allting kom fram nu på kvällen, allt plugg jag helt hade glömt bort, praktik grejer jag ska göra osv.. Har stängt av allt som har med skolan att göra under lovet (förutom en uppgift då). Och nu när praktiken börjar så kommer allt fram igen, blä..

Jag ska i alla fall fixa te nu och sen kolla på film. Ska ta ett tåg 05:43 imorgon, alltså måste jag gå upp 05:00 inte taggad på det!

Men vad ska man göra liksom! Tror det kommer bli sjukt intressant att praktisera där! Så alla tidiga mornar kanske inte blir så jobbiga trots allt :) Ska eventuellt få jobba med barn dessutom så jag ser ändå fram emot att jobba!
Är så nervös så det finns inte..!

Jaja, nu ska jag fixa te, kolla på film och prata med Simon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0