Härlig kväll :)

Nu sitter jag i köket med min kusin Jonatan och dunkar musik. Jeppe är på fest (igen), pappa & Benny sitter ute på terassen och dunkar musik, mamma & min moster sitter uppe i vardagsrummet och pratar.

Vi hade beställt bord på restaurangen, supergod mat, bra service, trevlig personal :D Vi kom nyligen hem. Under dagen har jag ätit lunch ute med mamma, legat i hängmattan i solen + pluggat. Blev klar med en uppgift! Nu ska den bara skrivas på datorn och sen skickar jag in den, sköööönt!
Sista kvällen med mina kusiner, imorgon åker dem hem vid 11 tiden på förmidddagen, jättetråkigt.. Men det har varit superkul att ha dem här.

Min uppgift på 14 sidor xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0