Härlig dag i stan med Johanna :)

Blöö hinner aldrig blogga typ.. Har gjort grejer varje dag hitills denna vecka så hinner knappt skriva.. På kvällarna är jag så trött att jag inte orkar skriva heller, fast har gjort det ändå för att vara lite snäll!

Men idag har jag varit i stan med Johanna :) Superhärligt väder så brillorna åkte på och en trekvarts tröja. Först kollade vi runt lite i affärer, Johanna hittade en grymt snygg bikini + lite andra hemligheter ;)
Efter nån timme i stan så gick vi och fikade, alla uteserveringar var proppade ^^
Sen blev vi lite distraherade av två killar som skrek på en buss? och slog till bussen och jag vet inte vad :o jaja! 
Efter fikandet så hittade jag en bikini.. JAG VET! Jag får inte köpa fler! Men jag kunde verkligen inte låta bli.. (bild kommer imorgon).
Jag var lite rädd att visa den för mamma eftersom att jag redan har så måga bikinis (a). Men hon tyckte den var superfin! T.O.M PAPPA tyckte det! "snyggaste bikinin hitills" sa han :o
Haha då var det alltså inte något dåligt köp :D Jag är i alla fall supernöjd med mitt lilla köp :D
Trevligt sällskap, superfint väder, fina grejer, en superhärlig dag helt enkelt! :)

Dålig på att lägga in bilder.. Men uppdateringen + bilder kommer bli mycket bättre nu när praktiken börjar! Kan bjuda på en bild ifrån idag på förmiddagen :)

Chill i hängmattan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0