Har fått lite färg i ansiktet idag :D

Haha jag är inte värsta brun nu om man säger så xD men är lite röd + så börjar mina fräknar komma fram igen, vilket jag inte gillar.. Jag har inget emot fräknar men det passar verkligen inte på mig.
Åkte till rösjönn med Linda igen :) jag solade i tights och bh ^^ det var helt vindstilla också men sen började det blåsa och då blev det lite kallt. Men vad härlig vi hade de! Musik i högtalare åhh.. Kunde legat där hela dagen :D

Skulle jobbat ikväll men lillkillens mamma ringde och sa att han ha fått någon kli period då det kliar på honom så mycket att han blir ledsen och han bara grät sa hon så det var lika bra att hon stannade hemma med honom och det förstår jag, hoppas lillkillen kryar sig snart, saknar min skitunge ju..

Så ikväll har jag tagit det lugnt, ska strax kolla på missade serier och dricka lite te tror jag :) Har inte ätit middag heller, fy på mig.. Men jag orkar helt enkelt inte :o blev supergod mat men har ingen matlust.. Men men, en missad middag är inte hela världen :)

Men nu har jag icke mer att skriva, har laddat över 200 bilder från igår + idag men måste rensa alla först, kan inte spara alla så ni får bilderna en annan dag :) Inte hela världen de heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0