Haha fick tillbaka mitt nationella prov i engelska..

Min tisdag har varit bra :) Dagen började med matte, gick lite segt men det funkade. Sen hade vi en föreläsning och sista lektionen var engelska. Haha och vi fick tillbaka proven från nationella xD Det var självklart bara ett test inför nationella men det var exakt som nationella fast på låtsas kan man säga ^^
Och jag dog när jag såg resultatet.. xD Först var det en skrivdel där vi skulle skriva om något musik minne eller något. Och där fick jag G+ sen stod det en kommentar "du skulle fått högre men du skrev inte tillräckligt långt". Haha, sedan kommer vi till hördelen där fick jag 7/10... haha och resten fick jag ungefär samma på. Så sammanlagt på hördelen fick jag över G. Haha, jag är sjukt chockad, jag liksom? G på engelska nationella? Det händer inte bara xD Hahah men det känns jättebra nu, känns som att jag kommer klara riktiga engelska nationella som är om en månad typ, haha ^^

Åkte hem och kollade på film, somnade som vanligt och vaknade lite innan jag skulle åka till jobbet. Var inte alls taggad på att jobba men han var så himla lugn idag, han sov nästan redan när jag kom så det var bara att vagga honom lite i famnen sen somnade han. La honom uppe i sängen sen gick jag ner och gosade med kissemissen och kollade på tv i 1.5 timme ^^
Nu är jag hemma och jag icke ätit middag än. Tänker skippa det för har ingen matlust. Dricka är okej men inte mat.
Nu har lata jag äntligen laddat över bilderna från mobilen :) Så ni får dem i nästa inlägg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0